Ruský komunismus přemalovává Ježíše na rudo

Slova ruského předsedy strany Gennadije Zjuganova, že kdyby teď žil Ježíš, šel by v čele prvomájového průvodu se zdají úsměvná, já je považuji za urážku Ježíše, který byl nositel pokoje a respektoval svobodu každého člověka.

       O tom, že komunismus je zrůdná ideologie nemusí pochybovat nikdo, kdo zná jeho dějiny. Totalitní systém jsme si my starší zažili na vlastní kůži, já konkrétně při dvouhodinovém výslechu na policii, který se týkal setkávání křesťanské mládeže, kdy mě odvezli k výslechu rovnou z práce. Své dětství jsem prožila s nálepkou divného dítěte, které jako jediné ze třídy chodí na náboženství a někteří učitelé mi to dávali znát. Nicméně to jsou maličkosti, které zůstávají ve stínu těch, kdo v důsledku zrůdné ideologie byli zbavováni svobody, odtrženi od rodin často na dlouhé roky, mučeni a v mnoha případech i zbaveni života ať už ve vězeních nebo na hranicích při opouštění naší vlasti. A to pouze za to, že měli jiný názor než ti, kdo se dnes hlásí k osobě Krista a rádi by jej přetřeli na "rudo." Říct, že Ježíš byl na straně chudých a utiskovaných je pravda, ale toto prohlášení Zjuganova nekoresponduje s ideologií komunismu, který bere lidem svobodu a je plivnutím do tváře všech, kdo za naši svobodu, i náboženskou, položili své životy. Ještě že Ježíš vstal z mrtvých, jinak by se musel "v hrobě obracet."

Autor: Pavla Golasowská | středa 4.5.2016 12:00 | karma článku: 20,15 | přečteno: 521x