Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L24e59o80n82t88ý82n33a 13C90h74v79á93t25a48l57o64v25á 1753795586

Nemám moc ráda tenhle způsob vyjadřování. Když někdo chce ukázat na nějaký problém, vždy se vyjadřuje v množném čísle. Nechápu to, já se dětí nebojím a ani jim nedovolím skákat po mé hlavě. Takže by mě zajímalo, za které "my" právě hovoříte.

Dětí se bojí školství, protože EU nám plánuje počty středoškoláků a počty vysokoškoláků. Školství se s tím musí nějak vyrovnat, vyrovnat se s tím nelze, protože jsou věci, které prostě není možné plánovat a plánováním se nikdo chytřejším nestane. A děti vycítí, že současné školství už pajdá na obě nohy a odmítají se přizpůsobit hře, všichni se budeme tvářit, že to báječně funguje. A teď ještě pod kotlem zatopí povinná maturita z matematiky, abychom jako byli všichni chytřejší. Státní školství si zkrátka kope hrob a není to zrovna vinou dětí. Není to ani vinou učitelů, ti jsou jen ve vleku, jenže jsou ochotni se přizpůsobit.

0/0
9.3.2016 23:41
Foto

J44a78n 54A81n14d28r19l11e 1107726717504

R^

není moc co dodat, proste mate pravdu

laska, pocit bezpeci, rad a jasna pravidla to je recept pro vychovu deti a podle mne není uz potom moc podstatne, jake jsou konkretni prostředky...;-)

0/0
9.3.2016 2:15
Foto

J46a93n 19A63n21d83r35l34e 1957536847374

a to musim dodat...

moc se mi mimochodem libila odpověď pana V. Klause mladšího, který před týdnem v interview na radiozurnalu na otázku, jak by se on zachoval, kdyby si k nemu studenti dovolili to co vuci one sikanovane učitelce řekl něco ve myslu "asi bych reagoval jako major Terazky...", coz mimochodem dal dovysvetlil, ze proste v normalnim vztahu ucitel-zak se tohle stat nemůže, tak daleko to dojit nemůže z principu věci. R^

a to stejne si myslim o vztahu rodic-potomek, na situaci skakani po hlave rodice dojit v normalnim vztahu NEMUZE, tam uz to na nejaka resen je hodne pozde

+1/0
9.3.2016 2:22

M29i94c97h57a93l 33K12o62n98o68p79a 8783795360113

Nedávno jsem četl ve Květech článek na toto téma. Část byla o tom, jak to chodí na školách v Anglii - no, nic moc. :-P Tamní rodiče dětí argumentují něco tom smyslu, že pokud by svým dětem trochu utáhli šrouby, tak by je děti přestaly mít rády. 8-o Prostě je v tom značná míra pohodlnosti - ať má s mými dětmi problém někdo jiný - a nechuti něco řešit. Potom je však otázka, zda je vůbec takový člověk způsobilý k tomu, aby ještě někdy někoho vychovával. Je fakt blbý, když na něčí pohodlnost doplácí X jiných.

+3/0
8.3.2016 21:04
Foto

J84a63n 23A12n90d11r17l52e 1787536487104

zil jsem tam 9 let s kluky dvojčaty 1-8let a ucitelky se nad nimi rozplyvaly jak jsou vychovani, ovšem jen do chvile nez videly, jak je na skolnim hristi vychovavam placnutim přes zadek...:-( pak to bylo na sociálku...

0/0
9.3.2016 2:27

M14i90c53h33a47l 35K68o54n83o33p21a 8533155480683

Navíc tito lidé (a státy) mají nezřídka kdy tendenci kecat do toho, jak by měli lidé v jiných státech ( v hlavně té barbarské východní Evropě) vychovávat své potomky. :-/

0/0
9.3.2016 21:19

V87i46o34l38a 83M40o57d34r49á 5414406829455

Myslím, že české děti jsou ještě relativně bezproblémové. A čeští rodiče povětšinou rozumní. Jinde je to výrazně horší.

0/0
8.3.2016 19:38
Foto

J28a86n55a 77M49a84j11o57v17á 4245552406543

Jo-jo. Jaké si to děláme, takové to máme.

+2/0
8.3.2016 19:35
Foto

F66r56a10n40t12i57š85e61k 48K63š41í28r 2199266725

V žádném případě nemáte pravdu. Viz Summerhill nebo Sudbury Valey. Svoboda skutečně funguje - soudružko.

0/−6
8.3.2016 19:06

P43a29v83e16l 94J85a18n64s46a 2645759641634

ne, ona má pravdu, proutek se musí ohejbat, dokud je mladej...

dnešním spratkům chyběj ty mantinely, protože současní rodičové jim je neumějí nebo nemají čas vytvořit a pak důsledně vyžadovat respekt, jak z mantinelů, tak z dospělejch

+3/0
8.3.2016 19:26
Foto

F66r39a39n20t81i53š85e89k 77K48š11í37r 2349596655

Děti nejsou spratci. To až ta státní výchova z nich udělá spratky, kteří na pokyn autorit dokáží krást i vraždit. Svobodného člověka, který prošel svobodným dětstvím, žádná autorita nepřinutí páchat zlo.

0/−2
8.3.2016 20:10

M47i91c45h30a74l 84K83o72n94o71p34a 8593805470443

Co je dle Vás "svobodné dětství"? Jsem PLNĚ svobodný tehdy, když si můžu dělat, co chci, byť na úkor svobody druhých? JAK malé dítě samo od sebe pozná, kdy omezuje svobodu někomu jinému a JAK samo od sebe pozná, že je to špatně, že by to dělat nemělo?

+3/0
8.3.2016 21:08

P92a47v81e30l 97J80a33n12s18a 2365729861534

ti, co to nepoznaj, nám dennodenně dupou nad hlavou, až duní panelák a nábytek se otřásá, rodiče je nechávaj bejt, ti navíc hulákaj na sebe i na ty svý tři spratky - když je neuměj vychovat, neměli si je našťouchat!!! a není s nima žádná řeč, starej mě málem fyzicky napadnul, když jsem chtěl, aby se umravnili...

nejhorší je, že musíme celí vzteklí snášet to dunění z dupání a ten řev a nikdo nám od toho nepomůže, policajti to nehodlaj řešit, družstvo jako majitel domu taky ne, přestupková komise na MÚ zamítla se tím zabejvat, prostě tihle "bílí cikáni" se neuměj chovat v paneláku, jsou arogantně bezohlední, kromě toho dupání nad náma dělaj bahenní bordel na celým schodišti a ani si to po sobě neukliděj byť po tom denně skáčou...

to je musím zamordovat nebo nechat zamordovat, abych měl klid?

nebo dát k soudu za psychickou újmu a náhradu škody?

0/0
8.3.2016 22:15

M50i44c14h66a60l 58K98o97n72o39p44a 8873815550663

Sice nejsem odborník na právo, ale pokud odpovědné instituce nekonají tak, jak by konat měly, co zkusit ombudsmana?

0/0
9.3.2016 21:16

P24a20v28e35l 19J39a13n17s89a 2515399671664

jako tu, co na ní po návštěvě Obrnic prasklo, že žije zcela mimo realitu?

0/0
10.3.2016 12:20

P67a43v21e47l 22J96a29n53s36a 2295919291884

těch, co měli "svobodný dětství", jsou plný kriminály!

0/0
8.3.2016 22:16
Foto

F45r94a73n52t85i19š98e77k 45K93š26í53r 2609446215

Svoboda je odpovědnost a odpovědnost se dá odpozorovat. Děti přijímají morální vzory a dnes morálka je odvozená od etatismu, což je násilí.

Psychohistorik Lloyd DeMause vysvětluje korelaci mezi násilným chováním člověka v dospělosti a způsobem jeho výchovy v dětství pomocí tzv. teorie psychogeneze. Čím více týrání v dětství, tím pravděpodobněji dojde k "přehrávání" těchto traumat v dospělosti prostřednictvím násilného chování vůči ostatním a vlastním dětem.

Společenský pokrok lidské civilizace závisí na schopnosti jedinců nepředávat svá traumata z dětství dalším generacím, ale namísto toho jím dopřát více respektu, úcty a autonomie než měli v dětství oni sami. Tímto procesem je umožněn vznik nové, pokročilejší psychotřídy.

0/−1
8.3.2016 22:26
Foto

J41a96n 75A18n29d40r41l14e 1947326507684

jen se zeptam: kolik mate deti a kolik z nich uz je dospelych a ma vlastni deti?

u mne je to 5/2/1 a výsledky nejsou spatne, takze si dovoluji vam oponovat: bezbreha svoboda je SPATNA vychova!!!

P.S.: a stat potrebujeme... jaky to je otazka demokraticke diskuze, ale urcite jo!

+3/0
9.3.2016 2:32
Foto

F58r46a69n83t97i42š88e50k 67K22š25í98r 2529586665

Ano otroci a nevolníci si svůj život bez svých pánů nedovedou představit a já je i chápu. To samé ale chci já od nich, aby chápali oni mě, že se s postavením nevolníka nesmířím.

0/0
9.3.2016 13:25





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.