Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J47a17n68a 36M37a35j37o98v58á

10. 11. 2020 19:14

vidím to právě v ocenění starosti a péče o rodinu a děti jako práce, která je naprosto adekvátní práci v zaměstnaneckém poměru.

Zdroj: https://golasowska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=760631

Tak tohle...ne, celý článek, je, doufám, prapodivný pokus o recesi...já myslela, že chodíme do práce proto, abychom měli prostředky na uživení rodiny. Jen...on to asi pokus o recesi není, že?

0 0
možnosti
MB

Myslíte, že mě můj současný přítel ocení, že jsem vychovala cizí dítě? :-) Já vím, jak to myslíte, jen žertuji. :))

0 0
možnosti
ND

Mít děti a vychovávat je není žádná zásluha a "dělat" je kvuli státu a čekat za to nějaká oceneni by mě ani ve snu nenapadlo...

3 0
možnosti
MB

Tak to já jako samoživitelka bych ocenila, kdyby mě někdo ocenil. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1519x
Žena, manželka, máma a babička. Od prosince 2014 poslankyně Poslanecké sněmovny PČR, od roku 2010 zastupitelka města Třince, členka KDU-ČSL.

Seznam rubrik